Na implementatie van het huurdersportaal, het KSC, een nieuwe website met daaraan gekoppelde kennisbank startte Beter Wonen samen met SmartR  de ontwikkeling van zaken. Dit totale project had als doel onze huurder 24/7 dienstverlening te kunnen bieden door middel van digitale klantprocessen.

Beter Wonen koos voor SmartR vanwege hun ervaring en expertise met het ontwikkelen en bouwen van zaken. Door positieve recensies van collega corporaties en van de leverancier van het zaaksysteem Itris waren wij overtuigd van een juiste keuze bij het inschakelen van SmartR.

In een periode van vier maanden ontwikkelde SmartR in samenwerking met de applicatiebeheerders van Beter Wonen een zestal zaken. De aanpak van SmartR hebben wij ervaren als goed doordacht. Door te starten met een intake waarbij medewerkers die een uitvoeringsrol hebben in het proces en direct betrokken zijn (en verantwoordelijk zijn) kon het proces nauwkeuring worden doorgesproken. Dezelfde groep beoordeelde en verbeterde de eerste versie van de zaak, gebouwd door SmartR. Na testwerk en training kon de zaak intern live. Tijdens de periode van de interne livegang zijn de zaken verder aangescherpt en passend gemaakt voor de praktijk. Hierdoor ontstond meer vertrouwen in de zaak en raakten medewerkers al gewend aan het principe van zaakgericht werken. Na de laatste verbeteringen zijn de zaken beschikbaar gesteld in het portaal, waarmee de huurders zelf hun zaken kunnen regelen bij Beter Wonen.

Als projectleider heb ik de samenwerking met Rianne Nijhuis en Nele Baert als erg prettig ervaren. Beide dames zijn zeer kundig en inhoudelijk ervaren in procesoptimalisatie en zaakgericht werken. De meerwaarde van deze kennis zien wij zeker terug in de gebouwde zaken. Daarnaast is er ook periodiek contact geweest met Remon Lieverdink, waarmee ik de voortgang van het project kon bespreken.

In de afgelopen projectperiode merkte ik dat SmartR een uitstekende bijdrage leverde aan de technische ontwikkeling van zaken en daarnaast de processen op een slimme manier heeft gebouwd als een zaak. Mijn beeld is dat beide partijen, zowel SmartR als Beter Wonen, van elkaar geleerd hebben de afgelopen periode en door een constructieve samenwerking elkaar op een positieve wijze versterkt hebben.

Bekijk onze laatste berichten

De eerste maanden van Erica Leferink

De eerste maanden van …. Wij vroegen Erica Leferink om ons eens mee te nemen in haar eerste maanden. Ze is al veel op pad om onze klanten te adviseren in een voor haar totaal nieuwe sector. “Gewoon doen. Punt.” Vertelt Erica. Zo hebben wij haar overigens ook leren kennen. Pragmatisch en niet bang om nieuwe dingen […]
Lees meer

Succesvolle CorporatieGids LIVE Kennisdag

‘Wat tof dat jullie als organisatie dit soort innovaties omarmen en proberen verder te brengen.’ Dit was een van de vele complimenten die wij na afloop van onze sessie op het CorporatieGids LIVE mochten ontvangen. Een sessie die wederom succesvol was. De deelnemers waren enthousiast, maar wisten ook positief kritische vragen te stellen over de […]
Lees meer

CorporatieGids LIVE Kennisdag

Heb jij je al aangemeld? Voor de CorporatieGids LIVE Kennisdag die morgen plaatsvindt!? Ons doel is om deelnemers te inspireren en te informeren. Tijdens onze sessie zullen Rico Leemreijze en Raymond de Groot de deelnemers meenemen in het DNA van SmartR, hoe wij naar innovatie en transformatie kijken en wat dit betekent voor reparatieverzoeken. Kortom, een sessie vol inspiratie, […]
Lees meer

Meet Business Consultant Erica Leferink

Nog meer nieuwe gezichten… Ook Erica Leferink heeft zich aangesloten bij SmartR in de functie van Business Consultant; een rol die haar niet onbekend is. Erica heeft jarenlang als Business Consultant rondgetoerd door Nederland, weliswaar in een andere sector, maar daar doen we bij SmartR niet moeilijk over. De kennis leren we wel! Binnen SmartR […]
Lees meer

Meet Manager Operations Janta Visser

Manager Operations Janta Visser sloot zich onlangs aan bij SmartR en daarom is het hoog tijd om haar verhaal te delen. ⬇️ “De organisatie SmartR en Rico ken ik al even. De afgelopen periode zijn we veelvuldig met elkaar in contact geweest en kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn toetreding tot SmartR de juiste stap is. En nou, […]
Lees meer

Geslaagd voor het KTO-onderzoek!

We hebben onze klanten en relaties wederom gevraagd hoe zij de samenwerking met SmartR en haar medewerkers ervaren. Daarbij komen periodiek onderwerpen als kwaliteit, kennis, gedrag en resultaat aan bod. Met gepaste trots kunnen we vertellen dat we geslaagd zijn met een klanttevredenheidscijfer van (trommelgeroffel)…… 8.2! Niet alleen een mooie stap vooruit (2021: 7,9) maar […]
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline