Het is 16 januari 2017. U ontvangt vandaag het woonstrookje 2016 met daarin een specificatie en mogelijk de afrekening van uw woonlasten 2016. U logt in met uw DigiD en ziet hierin een overzicht van de onroerendgoedbelasting, woonverzekeringspremies, gemeentelijke belastingen, de huurlasten, het verbruik van uw gas, water en licht, de servicekosten, uw huurtoeslag, het uitgevoerde onderhoud, de internet en tv aansluitingen etc. etc. De centrale instantie (de woningcorporatie van de toekomst?) regelt al uw woonzaken en verschaft u periodiek inzicht. U heeft een woonovereenkomst gesloten en als bewoner heeft u al uw woonzaken betaalbaar en eenvoudig geregeld.

Gekke gedachte? Wij gaan de haalbaarheid hiervan verkennen. Maar ook de robotisering van klantenservices met geautomatiseerde chatfuncties op basis van scripts, het digitaliseren van de toegang tot de woning, de beveiliging van de woning of de inspectie van woningen met VR of drones. Wij maken graag de antwoorden van morgen, door de toepassingen van morgen creatief te vertalen naar de business van de woningcorporatie.

Dat doen we overigens niet alleen. Geïnteresseerd om te participeren? info@smartr.nl

#join_us

Bekijk onze laatste berichten

Meet Business Consultant Erica Leferink

Nog meer nieuwe gezichten… Ook Erica Leferink heeft zich aangesloten bij SmartR in de functie van Business Consultant; een rol die haar niet onbekend is. Erica heeft jarenlang als Business Consultant rondgetoerd door Nederland, weliswaar in een andere sector, maar daar doen we bij SmartR niet moeilijk over. De kennis leren we wel! Binnen SmartR […]
Lees meer

Meet Manager Operations Janta Visser

Manager Operations Janta Visser sloot zich onlangs aan bij SmartR en daarom is het hoog tijd om haar verhaal te delen. ⬇️ “De organisatie SmartR en Rico ken ik al even. De afgelopen periode zijn we veelvuldig met elkaar in contact geweest en kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat mijn toetreding tot SmartR de juiste stap is. En nou, […]
Lees meer

Geslaagd voor het KTO-onderzoek!

We hebben onze klanten en relaties wederom gevraagd hoe zij de samenwerking met SmartR en haar medewerkers ervaren. Daarbij komen periodiek onderwerpen als kwaliteit, kennis, gedrag en resultaat aan bod. Met gepaste trots kunnen we vertellen dat we geslaagd zijn met een klanttevredenheidscijfer van (trommelgeroffel)…… 8.2! Niet alleen een mooie stap vooruit (2021: 7,9) maar […]
Lees meer

SmartR personeelsbijeenkomst XL

2024 is alweer bijna 2 maanden onderweg, waarmee het hoog tijd was voor de maandelijkse SmartR personeelsbijeenkomst😎 Deze vond donderdag 15 februari plaats en dit keer in een nieuw format: de personeelsbijeenkomst XL! De XL-versie van onze personeelsbijeenkomst staat in het teken van elkaar ontmoeten, samenwerken, kennisdelen en ouderwetse gezelligheid! We selecteren inspirerende locaties waar […]
Lees meer

Winnaar van de SmartR Kennisquiz

Het heeft even geduurd, maar ook de andere winnaar van de SmartR Kennisquiz op CorporatiePlein 2023 heeft de Smarties Automaat in ontvangst mogen nemen. De automaat staat er prachtig bij. ✨ Heel veel plezier en bedankt voor de fijne ontvangst Hofmeier!
Lees meer

Erica en Janta, van harte welkom!

Het is weer de eerste van de maand… Reden voor een feestje, want Erica Leferink en Janta Visser zijn vandaag bij ons begonnen! Zij zullen uiteraard nog voorgesteld worden, maar SmartR heet hen alvast van harte welkom en uiteraard veel succes in hun nieuwe functie 🤗
Lees meer

Bekijk alle nieuws & blogs

© 2024 SmartR | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Website ontwikkeld door Sieronline