Studenten van SSH& kunnen hun reparaties online melden

05 februari 2019

De eerste reactie is al binnen van een student “Werkt echt handig op deze manier een reparatieverzoek indienen, stappen zijn logisch opgebouwd en werkt soepel!” De studenten van SSH& kunnen voortaan via hun klantportaal een repartieverzoek melden. Via een paar eenvoudige stappen in de beslisboom komt de student uit bij het juiste defect. De studenten ontvangen direct een bevestiging van de melding. Het verzoek wordt opgepakt door hun complexbeheerder(s) of er wordt een aannemer ingeschakeld om het defect op te lossen. Zodra de afspraak is ingepland ontvangt de student hiervan een bericht met de datum en het tijdstip. Zo blijft de student goed op de hoogte.

SmartR heeft SSH& geadviseerd om het reparatieproces vorm te geven en te komen tot een gebruiksvriendelijke beslisboom voor hun studenten. De uitdaging was om zowel intern als extern verder te digitaliseren. Eerst hebben we de basis inrichting in het primaire systeem bij de kop gepakt. Alle complexbeheerders en aannemers zijn nu gekoppeld aan het juiste gebied en aan de juiste discipline. Dit zorgt ervoor dat de complexbeheerders de werkopdrachten voor hun eigen complexen via een digitale ‘to do’ lijst ontvangen. Wordt een afspraak ingepland met de student? Dan wordt dit automatisch in Outlook gepland. En de huurder blijft via zijn klantportaal op de hoogte van de afhandeling van het defect. Handig toch?

Vorige Volgende